loading...
طراحی اپلیکیشن مویایل فائزه
سعیده بازدید : 59 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

ظاهر و احساس نرم افزار شما بستر UX آن است به همین دلیل ما برای هر محصولی که توسعه می دهیم از یک فرایند طراحی برنامه استفاده می کنیم. توسعه برنامه ها برای مشتریان به معنای این است که مسئولیت ایجاد خواسته های کاربران و همچنین برقراری ارتباط فرآیند با مشتریان به ما سپرده شده است. یک فرآیند جامد طراحی که در طول Desing Sprint ایجاد شده است ، ما را قادر می سازد هر دو را انجام دهیم.

 

بسته به جایی که نگاه می کنید ، تشریفات مربوط به آنچه که "فرآیند طراحی اپلیکیشن اندروید" را تشکیل می دهد بسیار متفاوت است - در هسته آن ، صرفاً به شناسایی و به کارگیری عناصر بصری یک نرم افزار خلاصه می شود ، خواه یک برنامه تلفن همراه ، یک نرم افزار مستقل یا یک نرم افزار برنامه وب در ادامه ، ما توضیح خواهیم داد که چرا ما از یک فرآیند طراحی برنامه در آزمایشگاه Blue Label استفاده می کنیم و سپس نحوه انجام این کار را بررسی می کنیم.

 

چرا ما از فرآیند طراحی برنامه استفاده می کنیم؟

در مراحل اولیه ساخت یک پروژه ، چندین هدف مختلف از جمله برنامه ریزی طراحی محور به ما محول شده است که جنبه های بصری مانند شکل ظاهری یک محصول و نحوه حرکت آن را با توجه به عملکرد مورد نظر دیکته می کند. فراتر از همه اینها ، ما همچنین به عنوان بخشی از فرایند طراحی برنامه ، به س questionsالات دیگر نیز پاسخ می دهیم ، زیرا این امر به همسویی تلاش های ما کمک می کند و هدف طراحی ما را می دهد.

 

در هر تلاش توسعه نرم افزار ، تصمیم گیری در مورد طراحی در مراحل اولیه به دور زدن مشکلات قابل توجه در جاده کمک می کند. نحوه کدگذاری یک برنامه تا حد زیادی به محل قرارگیری ، ساختار و عملکردهای مورد نظر عناصر بصری بستگی دارد. به همین دلیل است که ما با "ظاهر" یک برنامه شروع می کنیم زیرا این به ما امکان می دهد همه چیز را در جای خود قفل کنیم تا قسمت برنامه نویسی بر این اساس انجام شود.

 

ما به عنوان یک آژانس خدمات دیجیتال با خدمات کامل ، نه تنها ساخت نرم افزار شما را بر عهده داریم ، بلکه استراتژی بازاریابی و بازرگانی را نیز بر عهده داریم. تجربیات ما ما را در تصمیم گیری های طراحی گرا راهنمایی می کند که به بهترین وجهی با اهداف شما همسو و متناسب با مشتریان باشد - در حالی که بسیاری از مشتریان طراحی منطقی و مناسبی را برای برنامه خود در نظر دارند ، غیر معمول نیست که برخی با عواقبی که شخصاً دوست دارند وارد شوند اما بیش از حد انتزاعی هستند تا از نظر منطقی متناسب باشند. به عنوان مثال ، اگر شما در حال ایجاد یک تجارت حمل و نقل هستید ، روند طراحی برنامه ما احتمالاً شامل یک پالت رنگی و مجموعه آیکون هایی با موضوع جاده و همچنین یک آرم مناسب است. اگرچه ممکن است از تصویر زیر کاملاً لذت ببرید ، با وجدان خوب ، از شما می خواهیم که اگر ایده شما به نوعی شامل ترکیب این مورد به عنوان بخشی از طرح شما است ، ترمز را پمپ کنید.

 

 

 

اگر بیش از حد دور از ذهن باشد ، مهم است که به یاد داشته باشید که طراحی شما با پیام و مارک تجاری ارتباط دارد. اگر در حال فروش لباس برای مردان سیسكرد و مستقیم هستید ، احتمالاً نمی خواهید از رنگ های صورتی و بنفش به عنوان بخشی از رنگ بندی استفاده كنید: می خواهید از شلوار جین Wrangler درس بگیرید و برت فاور را استخدام كنید.

 

روند طراحی برنامه در آزمایشگاه Blue Label

ما از Design Sprint به عنوان ابزاری برای بررسی دامنه پروژه بین خود و مشتری استفاده می کنیم. در طول این سفر پنج روزه ، ما روز اول را با درک مسئله ای که به ما امکان می دهد پاسخ های مشخصی را که در طراحی راه حل خود ساخته ایم ، بدست آوریم. در اینجا ، لزوماً این نیست که هر سنگ را فوراً برگردانید ، بلکه یافتن سنگ های مناسب برای کشف است.

 

در روز اول Design Sprint ، ما بیشتر روی مسئله و راه حل تمرکز می کنیم. هنگامی که همه موارد را شناسایی کردیم ، برای اولین قسمت از فرآیند طراحی برنامه مجهز می شویم که از روز دو شروع به شکل گیری می کند. بعد از ظهر ، آنچه را که کشف کرده ایم می گیریم و شروع به ساختن طرح های اولیه از آنچه فکر می کنیم برنامه باید باشد ، می کنیم. این انفجار اولیه خلاقیت کمک می کند تا اساس شکل ظاهری برنامه مشخص شود.

 

طرح های اولیه ای که تیم تهیه می کند ، در روز سه جمع آوری می شود ، جایی که ما محلول را آماده می کنیم تا مشخص کنیم کدام طرح بهتر با محلول همسو است. با استفاده از تجربه خود ، نقاط قوت و ضعف طراحی انتخاب شده را شناسایی می کنیم و سپس با استفاده از طرح به عنوان طرح کلی ، یک صفحه داستان را تطبیق می دهیم. با در نظر گرفتن راه حل اصلی MVP ، جریان هشت تا نه صفحه را جمع می کنیم که نحوه عملکرد محصول را نشان می دهد. ما به طور معمول از Visio استفاده می کنیم که به ما امکان می دهد تا به محصول نهایی نزدیک شویم - و در بعضی موارد نیز به راحتی به آن نگاه می کنیم.

 

روز چهارم زمانی است که این طرح ها با استفاده از ماکت یا ابزار نمونه اولیه روی نمونه اولیه کاربردی اعمال می شوند. اینجاست که فرآیند طراحی برنامه به چیزی تبدیل می شود که مانند برنامه واقعی رفتار می کند. تیمی از افراد با کار کردن با یکدیگر و ایجاد UI از طریق دوخت صفحه های ماکت به یکدیگر اجازه می دهند تا نمونه اولیه را از عملکرد MVP بدست آورند و بدین ترتیب واحد تست بازخورد ایجاد می کند. برخی از اعضای تیم وظایف مدیریتی بیشتری دارند ، به عنوان مثال ، س questionsالاتی را که برای جمع آوری بازخورد سازنده در مورد UX به گروه آزمون کاربر ارائه می شود ، آماده می کنند.

 

در روز آخر ، گروه كوچكی از آزمایش كنندگان برنامه را می برند و اساساً از این نرم افزار استفاده می كنند زیرا محصول واقعی برای استفاده در نظر گرفته شده است. این روز اعتبار ، جمع بندیDesign Sprintاست که در آن همه چیز درباره UX مجدداً وجود دارد. علاوه بر بازخورد جمع آوری شده از گروه آزمون ، برای تجزیه و تحلیل بیشتر هدف کشف نقاط قوت و ضعف طراحی و UX است که در MVP سازگار خواهد شد.

 

تکمیل Design Sprint ما را قادر می سازد تا روند طراحی برنامه برای محصول واقعی را پیش ببریم. به شرط آنکه در اوایل مسیر از خط خارج نشویم - مشکلی که توانسته ایم از آن جلوگیری کنیم! - طراحی فقط نیاز به اصلاحات کوچک در طراحی دارد. پس از جامد شدن عناصر طراحی ، کدگذاری که طرح را زنده می کند می تواند آغاز شود.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,014
  • بازدید کلی : 3,615